Ahad, 1 Julai 2012

:: MajlisPertunanganKu ::

Assalamualaikum semua....
Alhamdulillah syukur akhirnya aku telah digelar tunang orang dah skunk....hee~
3 Jun 2012 tarikh aku diikat sebagai tunang.. bersama dengan senior aku masa aku belajar di kolej dulu...
Kadang-kadang bila fikir balik tak sangka jodohku dengan kawan sendiri..haha...
Masih bermain difikiran segala ketentuan yang jadi ini...
Pe2 pun aku berserah pada takdir... pada dugaan yang Allah dah tentukan untuk aku....
Yang penting sekarang banyak yang perlu aku ubah...
Semua perlu aku sesuaikan diri....
Harap semuanya baik-baik aja...
Dan aku perlu kuat....
Hadapi semuanya.....

Nie gambar yang aku nak share dengan korang masa majlis pertunanganku....
Harap korang enjoy ekk....
...(^.^)...


Sirih junjung belah perempuan adat melayu... 



Hantaran belah lelaki....
13 berbalas 19... hee~



Ku bersama hantaran.... hee~


Ketika disarungkan cincin pertunanganku....
Alhamdulillah....



Inilah aku... huuu...



aku bersama kawan-kawan masa zaman sekolah dulu..
thanz korang sebab dtg... hee~
tak sangka kawan korang nie dah jadi tunang orang yea...
dalam diam-diam kan... :))



baju hitam tuhh... tuh larr tunang saya... hee~



Kek Coklat dari pihak lelaki...
sedap sgt.. pandai tunang aku belikan yang macam aku suka tuhh...
hee~


Aku dan tunangku baru saja lepas pergi kursus kahwin.. Alhamdulillah.. banyak yang kami berdua perlu belajar dan amik pengetahuan.. terasa kematangan yang hadir dalam diri ini...
Insyaallah... sekarang aku hanya perlu fokuskan pada study aku untuk semester akhir nie dan habis jaa study akan bergelarlah diri ini isteri orang... tarikh pun dah ditetapkan... cuma perlu buat persiapan... 
Harap semuanya berjalan dengan lancar dan redha dengan segala takdir yang Allah dah tunjuk dan berikan untukku....



Tiada ulasan:

Catat Ulasan