Isnin, 1 Ogos 2011

Ramadhan kali ini...




Hari ini hari pertama pada tahun ke-4 aku berpuasa tanpa orang yang amat aku rindu dan sayang...
Aku redha kerana allah lebih menyayangi abah lebih dari kami sekeluarga....
Kehilangan abah amat terasa hingga kini....
Terasa baru semalam aku bergurau senda dengan jenakanya...
Senyumannya...
Tawanya....
Marahnya...
Leterannya...
Kasih sayangnya....
Pesanannya....
Masih segar dalam ingatan ini....
Aku sentiasa rindukan abah....
Walaupun abah kini sudah tiada...
Hidup ini mesti diteruskan....
Aku kuat....dan aku perlu kuat untuk hadapi semua nie....
Kini Hampir 4 Tahun kehilangan nya....
Tapi aku terasa abah dekat sangat dengan kami....
Selamat menyambut Ramadhan AL-MUBARAK tahun ini.....
Sayang Abah...




AL-FATIHAH UNTUK AYAHKU TERSAYANG....
ISHAK BIN ABDUL MANAP
5 September 1962 ~ 14 April 2007

Tiada ulasan:

Catat Ulasan